Big Fish Polska sp. z o.o.
Firma Big Fish z siedzibą w Paryżu została założona w 2002 r. przez grupę ekspertów z dziedziny zakupów, HR i zarządzania łańcuchem dostaw. Oceniamy, kreujemy, przekształcamy i rozwijamy zespoły zakupowe oraz ich umiejętności zgodnie z krótkoterminowymi i długoterminowymi celami biznesowymi naszych klientów.
Jesteśmy cenionymi specjalistami w zakresie rekrutacji określanych mianem „nietypowych i trudnych”, wymagających szczególnych umiejętności i doświadczenia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży zakupów, jakie posiadają nasi konsultanci, doskonale rozumiemy oczekiwania Klientów pod kątem wskazanych stanowisk pracy.
Przykłady obsadzanych stanowisk: Kupiec strategiczny, Category Buyer, Category Leader, Global Category Leader, Manager ds. zakupów, Procurement Director/ Manager, Supplier Relations Manager, Senior Buyer (direct/ indirect materials), Procurement/Sourcing Consultant, Procurement Associate, Procurement Project Manager, Strategic Sourcing Manager, Commodity Leader/Manager, Sourcing Associate, Project Buyer, Logistics Procurement Expert, Procurement Coordinator, Regional Sourcing Executive Supply Chain Manager, Logistics Manager/Director, Value Improvement Engineer, Supplier Development Engineer, Planning Manager.
Oferujemy kompleksowe programy szkoleniowe dedykowane liderom, ekspertom i osobom rozpoczynającym pracę w zakupach. Proponujemy specjalne programy szkoleniowe dla firm handlowych. Nasz program „Procurement Soft Skills Academy” wspiera rozwój umiejętności miękkich.
Oferujemy doradztwo w zakresie usprawnień zwiększających efektywność obszaru zakupowego.
W ramach projektów „Interim Management” proponujemy współpracę z wysoko wyspecjalizowanymi ekspertami w dziedzinie zakupów. Współpraca ma charakter czasowy i nakierowany na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych.